.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارق زورگیر خودرو در کمتر از ۴ ساعت در ساری
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری سارق زورگیری که اقدام به سرقت خودرو و زورگیری از راننده مسافر کش کرده بود، در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ عبدااله حسن زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از خودرو در اطراف یکی از روستا‌های حومه ساری، بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه آگاهی، کلانتری و فرمانده شهرستان تشکیل شد.

او می‌گوید: بلافاصله با اجرای طرح مهار و کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان در نهایت پس از ۴ ساعت با اقدامات فنی و پلیسی خودرو سرقتی در جاده قائمشهر شناسایی و سارق به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساری ماموران پس از چند مرحله دستور ایست و عدم توجه متهم با رعایت قانون بکارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن خودرو شدند.

او می‌گوید: سارق پس از متوقف کردن خودرو بصورت پیاده به داخل رودخانه و پس از آن زمین‌های کشاورزی متواری که با تلاش ماموران دستگیر شد.

به گفته سرهنگ حسن زاده سارق از افراد سابقه دار در زمینه سرقت و زورگیری است و در بازجویی‌های به عمل آمده به جرمش مبنی بر سرقت با شیوه زورگیری از رانندگان و خودرو‌های مسافر کش اعتراف کرد.

در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.